Boutonniere برای عروسی چه طرفی دارد (2024)

جدول محتوا:

در سمت چپ، بالای یقه، باید جایی باشد که بوتونیه قرار می گیرد. اگر خودتان آن را می پوشید، بوتونیر باید در سمت راست کراوات قرار گیرد. به طور معمول، مربع جیبی بالای بوتونیه اما در زیر کراوات قرار می گیرد.

این چیدمان های گل های ریز راهی استثنایی برای احترام به مردان مهم روز عروسی شما، از داماد و دامادهایش گرفته تا پدر عروس هستند. این مردان برجسته معمولاً هنگام تلاش برای سنجاق بوتونیرهای خود با مشکلاتی روبرو می شوند. اگرچه ممکن است دشوار به نظر برسد، سنجاق کردن بوتونیه بسیار ساده است. اگر این 60 مرحله ساده را دنبال کنید، به مهارت های لازم برای پین زدن یک بوتونیر در کمتر از 3 ثانیه مجهز خواهید شد.

در سمت چپ، برگردان باید با بوتونیه پوشانده شود. اگر می خواهید آن را روی شخص دیگری بپوشید، بوتونیر باید در سمت راست کراوات قرار گیرد. معمولا بوتونیر بالای مربع جیب اما زیر کراوات قرار می گیرد.

هنگامی که بوتونیه در جای مناسب قرار گرفت، مواد را روی گل تا کنید تا شکل تاکو ایجاد شود، که باید پشت یقه را ببینید.

Boutonniere برای عروسی چه طرفی دارد (1)

آیا مادران عروس و داماد بوتون می پوشند؟

نه فقط دامادها بوتونیر می پوشند. در واقع، تا زمانی که لباس او آستین یا بند پهن داشته باشد، یک بوتونیه کوچک برای مادر داماد یا عروس ایده آل است. بسته به ترجیحات مادر، دسته گل ها می توانند از یک گل یا گروه قابل توجهی از گل ها تشکیل شوند.

هر جشن عروسی از مشارکت مادران عروس و داماد سود می برد. آنها نیازی به حمل دسته گل عروسی در راهرو ندارند، زیرا لزوماً در جشن عروسی حضور ندارند.

با این حال، آنها به چیزی نیاز دارند که آنها را از سایر مهمانان متمایز کند و نشان دهد که آنها نقش مهمی در روز خاص شما دارند.

و رایج‌ترین روشی که زوج‌ها تصمیم می‌گیرند به مادرانشان احترام بگذارند، کرج عروسی است.

Boutonniere برای عروسی چه طرفی دارد (2)

چه کسی در عروسی بوتونیر می پوشد؟

داماد، دامادها، پدران عروس و داماد، هر حلقه‌دار، طلیعه‌دار، همه پدربزرگ‌ها، هر خواننده مردی، و اگر مداح مردی دارید، حتی می‌توانید برای او یکی از آن‌ها را تهیه کنید، بوتونیر بپوشید.

گل های عروسی علاوه بر زیبایی شناسی، معنای نمادین زیادی نیز دارند. با این حال، عروس‌ها اغلب با خود می‌پرسند: «چه کسی در عروسی گل می‌گیرد؟ هنگامی که به او گل های شخصی، مانند گلچین یا بوتونیه می دهید، آن شخص را از نظر بصری به عنوان فردی که واقعاً برای شما مهم و معنادار است برجسته می کنید.

لیستی از انتخاب های مختلف برای گل های شخصی در زیر ارائه شده است. هنگام انتخاب از بین گزینه های مختلف، باید در نظر بگیرید که چه کسی چیدمان و اندازه گل ها را می پوشد. گلفروش شما می تواند در هنگام ملاقات با آنها پیشنهاداتی را برای مواردی که بر اساس دید شما به خوبی کار می کند ارائه دهد.

گل برای عروس و ساقدوش‌هایش نه تنها به روز عروسی شما ظرافت و زیبایی می‌بخشد، بلکه روشی فوق‌العاده برای استفاده از رنگ‌بندی شما برای بیان داستان رنگی در مورد روزتان است. اگر تصمیم به پرتاب دسته گل دارید، پیشنهاد می‌کنیم که گلفروش یک دسته گل جداگانه ایجاد کند تا کاری با دستان خود داشته باشید و در پرتره‌های رسمی احساس ناخوشایندی نداشته باشید.

Boutonniere برای عروسی چه طرفی دارد (3)

هنگام شرکت در عروسی، آیا بوتونیر لازم است؟

اینکه می خواهید حلقه دارتان در مراسم شما بوتونیر بپوشد یا نه، کاملا به شما بستگی دارد. اگر او یک نسخه مینیاتوری از لباس دامادها را بپوشد، حفظ یکپارچگی ظاهر بسیار خوب است.

هر مردی که در عروسی شرکت می کند، از جمله داماد، دامادها، پدران و برخی از اعضای مهم خانواده (مانند پدربزرگ شما، یک عموی گرامی یا یک دوست قدیمی خانوادگی)، یک بوتونیه دریافت می کند. بنابراین، منطقی است که شما نیز برای حامل حلقه ساخته شده باشید.

با این وجود، ممکن است بخواهید خرید لباس کودک را بگذرانید، اگر او به خصوص بداخلاق است یا برای عکس گرفتن خیلی جوان است. برخی افراد ممکن است به شدت مخالف باشند که اگر مهماندار جوان با بزرگسالان مطابقت داشته باشد، احساس مشارکت بیشتری خواهد کرد. متخصص آداب معاشرت ما در این مقاله به این موضوع می پردازد که آیا باید به حلقه دار خود بوتونیر بدهید یا نه.

اینکه می خواهید حلقه دارتان در مراسم شما بوتونیر بپوشد یا نه، کاملا به شما بستگی دارد. اگر او یک نسخه مینیاتوری از لباس داماد را بپوشد، حفظ یکنواختی ظاهر بسیار خوب است. برای اینکه او راهرو را فرسوده کند، گلفروش شما می تواند لوازم جانبی بزرگسالان را در مقیاس کوچکتر بازسازی کند. یکی دیگر از مزیت های پوشاندن این مهماندار جوان به عنوان یکی از بزرگسالان این است که او تمایل بیشتری دارد تا به گونه ای رفتار کند که با مردانی که لباس پوشیده است مطابقت داشته باشد تا با بقیه افراد گروه همخوانی داشته باشد. اگر نگران این هستید که پسر کوچولو در طول مراسم بد رفتاری کند، بدون شک یک مزیت است.

Boutonniere برای عروسی چه طرفی دارد (4)

چرا بوتونیر سمت چپ است؟

بوتونیه در سمت چپ پوشیده می شود زیرا سوراخ دکمه یقه در آنجا قرار دارد. در واقع، همه جا دکمه‌های لباس مردانه در سمت چپ و آنهایی که روی لباس زنانه قرار دارند در سمت راست قرار دارند. ذخیره شده است.

قابلیت سنجاق کردن روی بوتونیه یکی از مواردی است که به سادگی فراموش می شود زیرا معمولاً فقط برای مناسبت های خاص مانند جشن عروسی یا مراسم جشن استفاده می شود. در نتیجه، زمانی که زمانش فرا می رسد، ممکن است مضطرب شوید و تصور کنید که به طور تصادفی به تاریخ خود یا خودتان ضربه بزنید. اما نگران نباشید؛ آنقدرها هم که در ابتدا به نظر می رسد سخت نیست!

شما می توانید به طور ایمن بوتونیر را تنها در پنج مرحله آسان بپوشید، بنابراین برای تجدید حافظه خود در مورد نحوه انجام آن بیش از پنج دقیقه نیاز ندارید.

بوتونیه را می توان به دو روش مختلف پوشید: سنجاق به پیراهن یا سنجاق به یقه. روش پیراهن را می توان برای بلوز یا لباس نیز اعمال کرد. سومین روش مرسوم‌تر برای محکم کردن بوتونیر شامل وارد کردن آن از طریق سوراخ دکمه و اتصال آن به پشت یقه با یک قفل بوتونیه است. با این حال، این ویژگی دیگر در بسیاری از کت و شلوارها وجود ندارد.

Boutonniere برای عروسی چه طرفی دارد (5)

در مورد هزینه بوتونیر چطور؟

از آنجایی که هر فردی در حال اهدای گل خرمای خود است، رسم بر این است که پسر هزینه کراساژ و دختر هزینه بوتونیه را پرداخت می کند. برای اطمینان از تطابق گل ها، برای زوج های مسافت طولانی معمول است که گل های خود را انتخاب کنند یا یکی از شرکا هر دو را جداگانه سفارش دهد.

فصل پارتی است، به این معنی که زمان شروع برنامه ریزی برای لباس، لباس، مسافرت و شام است. گل ها را هم فراموش نکنید.

کراساژ و بوتونیه یک سنت کلاسیک برای مراسم جشن است، و اغلب اولین بار است که یک نوجوان برای شب به تاریخ خود گل هایی از هر نوع می دهد. در اینجا برخی از اصول اولیه برای انتخاب گل های مجلسی برای ساده تر کردن فرآیند آورده شده است.

Boutonniere برای عروسی چه طرفی دارد (6)

یک زن بوتونیر خود را در کدام طرف می پوشد؟

بالای یقه سمت چپ به طور سنتی جایی است که بوتونیه سنجاق می‌شود. اگر ژاکت شما سوراخ بوتونیر دارد، دقیقاً مشخص می کند که گل ها را کجا قرار دهید. ذخیره شده است.

شما احتمالاً خاطراتی از خرید یک بوتونیه یا گلچین برای قرار ملاقات خود دارید، اگر در جشن دبیرستان خود شرکت کرده باشید. این تزیینات پس از آن احتمالاً با استفاده از گل میخک و نفس نوزاد از یک گل فروشی شهر مجاور ایجاد شده است. با این حال، بوتونیه‌های مخصوص دامادها و دامادها در عروسی‌های امروزی، در یک لیگ کاملاً جدید هستند.

هنگام شرکت در مراسم عروسی یا سایر رویدادهای رسمی، مردان اغلب بوتونیر می پوشند، که اکسسوری های گلدار هستند که بر روی یقه کت های تاکسیدو یا کت و شلوار خود می پوشند. بسیاری از ژاکت ها دارای یک سوراخ دکمه هستند که به طور خاص برای بوتونیر تعیین شده است که در انگلیسی "buttonhole" نوشته می شود.

در بخش زیر، کریستال گاردنیا، طراح عروسی، مردیت دافنباخ، گلفروش، و اشلی میشل میلر، طراح کمد لباس، به تمام سوالات مرتبط با بوتونییر، از جمله محل قرار دادن آنها و نحوه پوشیدن آنها، پاسخ می دهند. آنها همچنین در مورد روندهای فعلی در بوتونیه و مشاوره مد بحث می کنند.

Boutonniere برای عروسی چه طرفی دارد (7)

آیا کرج باید در سمت چپ یا راست پوشیده شود؟

راست خانم‌ها یک دکمه یا جلیقه در سمت راست خود می‌پوشند، و این همان بخشی است که اکثر مردم از آن بی‌اطلاع هستند. زنان گل را در طرف مقابل مردان می پوشند. علاوه بر این، یک خانم باید گلها را به سمت پایین نشان دهد. بنابراین، ساقه باید در جهت شانه او باشد.

جا دکمه و کالسکه از نظر اینکه چه کسی چه می پوشد و در کدام سمت باید پوشیده شود بسیار متفاوت هستند. از طراحی و طراحی گل عروسی Dee McMeeking، سه چیز در مورد سوراخ دکمه ها و گلدان ها یاد بگیرید که باید از آنها آگاه باشید.

گل ها متناسب با لباس عروس و داماد انتخاب می شوند و از ساقدوش ها، بهترین ها، دختران گل و البته مادران عروس و داماد غافل نشویم. عروس مدرن امروزی مجموعه ای شگفت انگیز از ایده ها برای انتخاب دسته گل عروسی خود دارد، از مروارید گرفته تا پر، و بیایید گل ها را فراموش نکنیم.

من این را اغلب در عروسی‌ها دیده‌ام که جا دکمه‌ها یا بوتونیه‌ها (اگر به زبان فرانسوی ترجیح می‌دهید) می‌رسند و گروهی از مردان دوست‌داشتنی ایستاده‌اند و به آنها نگاه می‌کنند، سپس به یکدیگر، سپس به سوراخ دکمه‌ها و سپس نگاه می‌کنند. تا نزدیکترین خانم به آنها کمک کند. بنابراین در اینجا سه ​​نکته اصلی برای به اشتراک گذاشتن وجود دارد:

Boutonniere برای عروسی چه طرفی دارد (8)

آیا گلدان و بوتونیه باید مطابقت داشته باشند؟

اگرچه نیازی به تطبیق آنها نیست، اما گل هایی که با رنگ هماهنگ هستند، ظاهر هماهنگ و صیقلی تری را ارائه می دهند که در عکس ها خودنمایی می کند.

پوشیدن کرج یا بوتونیه برای بسیاری از مناسبت‌های رسمی، از جمله مراسم جشن، رقص‌های رسمی، جشن فارغ‌التحصیلی و عروسی ضروری است. آداب و رسوم خاصی در رابطه با پوشیدن جلیقه وجود دارد، درست مانند بسیاری از سنت ها. به منظور کمک به شما در انتخاب کرج ایده‌آل و ارائه آن با اطمینان به تاریختان، ما به متداول‌ترین سوالات در مورد آداب کراساژ پاسخ داده‌ایم. اگر این اولین باری است که کرج می‌خرید، ممکن است برایتان ترسناک باشد.

کرج باید روی مچ دست چپ یا در سمت چپ لباس او قرار گیرد. با این حال، همانطور که مد تغییر کرده است، قرار دادن کرج ها و بوتونیرها نیز تغییر کرده است. در ابتدا، کرج ها را به بالاتنه لباس می چسباندند، اما بعداً به بند شانه منتقل شدند. با افزایش محبوبیت بند های اسپاگتی و لباس های بدون بند، کرج ها به مچ دست منتقل شدند.

کراساژ یک گل تک یا گل آرایی کوچک است که به عنوان بخشی از لباس زنانه پوشیده می شود. بیشتر اوقات روی مچ دست بسته می شود و به یک نوار الاستیک بسته می شود. همچنین می توان آن را به بند لباس یا لباس مجلسی سنجاق کرد.

Boutonniere برای عروسی چه طرفی دارد (9)

آیا دختران هزینه بوتونیر را تقبل می کنند؟

مرد به طور سنتی زمانی که او را برای جشن جشن یا رقص بازگشت به خانه می برد، یک گلچین برای خرما می آورد و زن معمولاً بوتونیه را می آورد.

معمولاً باید در رویدادهای رسمی مانند جشن جشن، رقص های رسمی، جشن فارغ التحصیلی و عروسی پوشیده شود. آداب و رسوم خاصی در رابطه با پوشیدن جلیقه وجود دارد، درست مانند بسیاری از سنت ها. به منظور کمک به شما در انتخاب کرج ایده‌آل و ارائه آن با اطمینان به تاریختان، ما به متداول‌ترین سوالات در مورد آداب کراساژ پاسخ داده‌ایم. اگر این اولین باری است که کرج می‌خرید، ممکن است برایتان ترسناک باشد.

مرسوم است که کرج را روی مچ دست چپ یا سمت چپ لباس او قرار دهید. کراساژها و بوتونیرها هنوز پوشیده می شوند، اما جای آنها تغییر کرده است تا روندهای فعلی را منعکس کند. در ابتدا کرج ها را به بالاتنه لباس می چسباندند، اما بعداً از مرکز به بند شانه منتقل شدند. زمانی که بند های اسپاگتی و لباس های بدون بند مد شدند، کرج ها به مچ دست منتقل شدند.

به یک گل یا گل آرایی کوچک که به عنوان بخشی از لباس زنانه پوشیده می شود، کرج نامیده می شود. معمولاً روی مچ بسته می شود و به یک نوار الاستیک بسته می شود. بند لباس یا لباس مجلسی را می توان با سنجاق نیز بست.

Boutonniere برای عروسی چه طرفی دارد (10)

آیا مادران عروس هنوز هم گلچین می کنند؟

کرج عروسی رایج‌ترین روشی است که زوج‌ها به مادران خود احترام می‌گذارند. یک گل آرایی دوست داشتنی روی یک مچ بند کشدار کاملاً قابل قبول است، اما دقیقاً ایده جدیدی نیست. بستن مچ دست از دیرباز برای مادران ساقدوش ها و دامادها یک سنت بوده است.

هر جشن عروسی از مشارکت مادران عروس و داماد سود می برد. آنها مجبور نیستند دسته گل عروسی را در راهرو حمل کنند، زیرا لزوماً در جشن عروسی حضور ندارند.

با این حال، آنها به چیزی نیاز دارند که آنها را از سایر مهمانان متمایز کند و نشان دهد که آنها نقش مهمی در روز خاص شما دارند.

کرج عروسی رایج‌ترین روشی است که زوج‌ها به مادران خود احترام می‌گذارند.

Boutonniere برای عروسی چه طرفی دارد (11)

تاج عروسی در چه سمتی از لباس عروس قرار می گیرد؟

سمت راست کرج همیشه باید در سمت راست قرار گیرد. علاوه بر این، کرج شما باید وارونه شود تا مهم نیست که کجا آن را بپوشید، گل ها رو به پایین و ساقه ها به سمت بالا باشند. نکته فوق العاده. برای جا دکمه ها و گلدان های خود از گل فروشی خود آهنربا بخواهید.

حالا که از سوراخ دکمه کاملا مطلع شدید، به سراغ خانم ها می رویم.

مادران عروس و داماد معمولاً از یک جا دکمه ساده یا جلیقه استفاده نمی کنند و به جای آن اکسسوری مفصل تری انتخاب می کنند. آنها ممکن است از سوراخ دکمه ای بزرگتر از سایرین استفاده کنند، شبیه به سوراخ داماد. برخی ممکن است ترجیح دهند از یک گلدان (2 یا بیشتر گل) استفاده کنند در حالی که خانم های دیگر مانند مادربزرگ و خواهران ممکن است یک سوراخ دکمه بپوشند.

برخلاف مردان، زنان در سمت راست لباس خود از سوراخ دکمه استفاده می کنند. چرا؟ زیرا آنها به طور مداوم صحیح هستند. همان قاعده ای که در مورد مردان جاری است در مورد زنان نیز صدق می کند. از بیرون با یک سوراخ دکمه گل پوشیده می شود، ساقه گل به سمت بالا و رو به بالا است.

Boutonniere برای عروسی چه طرفی دارد (12)

ورزش بوتونیر به چه معناست؟

آقایان می توانند برای یک مراسم رسمی کت و شلوار یا لباس مجلسی خود را با بوتونیرها که تزئینات گلدار هستند تزئین کنند. با این حال، آیا می دانستید که boutonnière کلمه فرانسوی به معنای سوراخ دکمه است؟ اگر چنین است، کار عالی است. شما از بازی جلوتر هستید و احتمالاً قبلاً بوتونیر خود را در مکان مناسب پوشیده اید.

آقایان می توانند برای یک مراسم رسمی کت و شلوار یا لباس مجلسی خود را با بوتونیرها که تزئینات گلدار هستند تزئین کنند. با این حال، آیا می دانستید که boutonnière کلمه فرانسوی به معنای سوراخ دکمه است؟ اگر چنین است، عالی است. اگر نه، اشکالی ندارد. شما احتمالاً از بازی جلوتر هستید و قبلاً بوتونیر خود را در مکان مناسب قرار داده اید. ما می‌توانیم کمک کنیم، زیرا اکثریت مردم این کار را نمی‌کنند و اغلب در مورد محل قرار دادن بوتونییر گیج هستند. هدف این وبلاگ این است که به شما نشان دهد در چه زمانی بوتونییر را به درستی بپوشید و چه زمانی که نباید بپوشید. امیدوارم این به همه بچه‌های بیرون کمک کند تا برای رویدادهای آینده بهترین ظاهر را داشته باشند زیرا سبک‌ها و ترتیبات شگفت‌انگیز و منحصربه‌فرد زیادی وجود دارد!

بیایید با ظاهر ساده و سنتی شروع کنیم که برای هر مراسم رسمی، مانند جشن عروسی یا جشن جشن، رایج ترین است. معمولاً یک گل یا غنچه، معمولاً سفید است، اگرچه می‌تواند یک رنگ ثابت باشد که با هر تم یا حتی لباس تاریخ همخوانی داشته باشد (من به شما نگاه می‌کنم، مهمان‌های جشن جشن).

اوه، و یک هک سریع بوتونیه: همیشه روی قلب شما، یا حداقل روی یقه آن طرف می رود.

Boutonniere برای عروسی چه طرفی دارد (13)

آیا امکان پوشیدن بوتونیر در سمت راست وجود دارد؟

در سمت چپ و بالای یقه، بوتونیه باید پوشیده شود. بوتونیر باید در سمت راست کراوات قرار گیرد اگر توسط شخص دیگری پوشیده شده است. به طور معمول، بوتونیه بالای مربع جیب اما در زیر کراوات قرار می گیرد.

این چیدمان های گل های کوچک روشی متفکرانه برای تشخیص مردان مهم عروسی شما، از داماد و دامادهایش گرفته تا پدر عروس هستند. این مردان مهم اغلب در سنجاق کردن بوتونیرهای خود مشکل دارند که یک مشکل رایج است. اگرچه ممکن است دشوار به نظر برسد، سنجاق کردن بوتونیه واقعاً بسیار ساده است. اگر این 60 مرحله ساده را دنبال کنید، به مهارت های لازم برای پین زدن یک بوتونیر در کمتر از 3 ثانیه مجهز خواهید شد.

در سمت چپ، برگردان باید با بوتونیه پوشانده شود. بوتونیر باید در سمت راست کراوات قرار گیرد اگر توسط شخص دیگری پوشیده شده است. به طور معمول، بوتونیه بالای مربع جیب اما در زیر کراوات قرار می گیرد.

شکل تاکوی که با تا کردن مواد روی گل ایجاد می‌کنید، پس از اینکه بوتونیر را به درستی قرار دادید، باید به شما این امکان را بدهد که پشت یقه را ببینید.

Boutonniere برای عروسی چه طرفی دارد (14)

مقالات مرتبط:

  1. نحوه چیدن گل برای بوتونیه
  2. دستورالعمل بوتونیه عروسی DIY
  3. آیا بوتونیر برای عروسی لازم است؟
  4. در عروسی، کسی که بوتونیه می پوشد
  5. نکته سریع برای عکاسان عروسی: چگونه بوتونیر را سنجاق کنیم
  6. در یک عروسی، چه کسی واجد شرایط کراساژ یا بوتونیه است؟
Boutonniere برای عروسی چه طرفی دارد (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Saturnina Altenwerth DVM

Last Updated:

Views: 5593

Rating: 4.3 / 5 (64 voted)

Reviews: 87% of readers found this page helpful

Author information

Name: Saturnina Altenwerth DVM

Birthday: 1992-08-21

Address: Apt. 237 662 Haag Mills, East Verenaport, MO 57071-5493

Phone: +331850833384

Job: District Real-Estate Architect

Hobby: Skateboarding, Taxidermy, Air sports, Painting, Knife making, Letterboxing, Inline skating

Introduction: My name is Saturnina Altenwerth DVM, I am a witty, perfect, combative, beautiful, determined, fancy, determined person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.